Corporate Opportunities Knit Garments - Karachi

Internationally renowned and one of the leading knitwear based in Korangi Karachi invites applications for the following positions:


Position: Qualification: Experience / Skills:
Fabrication Manager Graduate/MBA Min. 8-10 years
Yarn Store Incharge Intermediate Min. 5-7 years
Greige Fabric Supervisor Intermediate/ Graduate Min. 4-6 years
Dyed fabric Supervisor Intermediate/ Graduate Min. 4-6 years
Export Manager Graduate/ MBA Min. 5-7 years
Q.C. Manager Graduate/ MBA Min. 8-10 years
Assistant Manager Q.C. Graduate/ MBA Min. 6- 8 years
Checking Supervisor Intermediate/ Graduate Min. 4-6 years
Greige Fabric Q.C. Intermediate/ Graduate Awarness of 4-pont or 10-point system Min. 4-6 years
Dyed Fabric Q.C.
Line Q.C Intermediate/ Graduate Awarness of AQL Min. 4-6 years
Lab Incharge Intermediate/ Graduate Min. 5-7 years
Compliance Officer BBA/MBA Awarness with SA-8000 & ISO 9000 Min. 5-6 years
Store Incharge Intermediate/ Graduate Min. 5-7 years
Assistant Store incharge Matric/Intermediate Min. 2 years
Cutting Incharge Intermediate/ Graduate Min. 5-7 years
Cutting Supervisor Intermediate/ Graduate Min. 4-6 years
Line Supervisor Intermediate/ Graduate Min. 4-6 years
Finishing Incharge Intermediate/ Graduate Min. 5-7 years
Packing Supervisor Intermediate/ Graduate Min. 4-6 years
Electrical Technician DAE/B-Tech (Electrical/Electronics) Min. 3-5 years
Purchaser Intermediate Min. 5-7 years
Receptionist Intermediate/Graduate Min. 1-2 years
Female Secretary to CEO Graduate Min. 1-2 years
Please send your resume to: recruiters.recruiters.garment@gmail.com. indicating the position applied in the case.

0 comments:

Post a Comment